Комп’ютерний хробак CodeRed, який вийшов у світ 19 липня 2001 року, за 14 годин заразив більше 300 тисяч комп’ютерів і обійшовся компаніям в 2,6 мільярда доларів.
Повідомлень: 87 Звідки: СЗШ 17 м. Бердичів Зареєстрований: 11.06.07
Опубліковано 07-02-2010 07:26
...Остання проблема, яку хотілось би вказати – це та проблема, з якою я зіткнувся на міській 2009. Йдеться про недостатнє забезпечення технікою. Мене розвеселило, коли мені 10 хвилин пропонували «покинути робоче місце для інших і продовжити тестування програми на листку», бо я сидів за комп’ютером довше за інших. От поки я дописував вже четверту задачу, зібралась велика черга тих, що збирались писати першу і сидіти в очікуванні того, що хтось їм допоможе з другою.
М-да-да-а-а... Я думав, що такого уже давно нема, а коли читав, то ті рідкі порослі, що залишились на місці колись юнацького чуба ставали дибом...
В тій школі, де це було, можна було нарахувати аж 10 комп'ютерів. Правда, чомуcь не "10+адмінка", а саме 10. Відкинем 1 на вчителя - буде 9. З тих 9 1 не вдалось включити, в одного чомусь (!! самі вчителі цієї школи не могли пояснити, чому) не було клави і мишки, а з решти 7 на 2 чи 3 забули поставити які-небудь компілятори, а з "середовищ" там були тільки текстові редактори типу "notepad".
І та школа, мабуть, друга з 5ти за забезпеченням в місті після моєї (якій під мене дали статус "з поглибленим вивченням інформаційних технологій", і зараз в нас аж 15 робочих місць, що дуже круто ). З приводу статусу - трохи смішно виглядає те, що я, при "поглибленому вивчені" маю 1 урок на тиждень. Хоч мене там нічого корисного і не вчать, але все одно... за 45 хвилин я встигаю накодити 1-2 задачі, які дома лінь починати через їх нудність.
Одінь окуляри з фіолетовим шклом - так легше стіну пробивати чолом.
Змінив(ла) LeBron, 07-02-2010 18:36
Стаття гостра. І тому цікава і надіюся, що для когось буде корисна.
По суті не знаю що сказати, бо не знаю які зміни треба внести в систему освіти, щоб поміняти ситуацію. Розумію, бо колись коли сам вчився в школі, то не завжди міг піти на обласну з математики, бо мені не завжди казали коли вона буде проходити... от така була організація.
Хочеться сказати дякую Богдану за статтю і дякую за те, що він не покладає рук і працює над собою!
Повідомлень: 87 Звідки: СЗШ 17 м. Бердичів Зареєстрований: 11.06.07
Опубліковано 08-02-2010 16:56
Мабуть зміни потрібно вносити не в систему освіти. а в підхід держави до самої освіти і її проблем, в першу чергу саме на підкреслення ролі талановитих молодий людей у майбутньому нашої молодої держави та створення відповідних умов для самореалізації кожного.
Так, стаття гостра, але в ній чітко відчувається громадянська позиція молодого покоління - я сам особисто наряд чи в такому віці зміг би щось подібне написати, тому Богдану великий респект за рішучість.
А іншим - побажання дочекатись, що держава дійсно зверне увагу на справжні проблеми освіти, і освітянський чиновник буде не папірці відписувати, а шукати шляхи вирішення саме таких кричущих проблем в сучасній освіті.
А поки - що від нього держава вимагає, те він і робить, а молодь аналогічно: як держава відноситься до неї як особистості, так я ця особистість реагує, або у більшості випадків взагалі не реагує і не звертає уваги на державу.
Повідомлень: 167 Звідки: ЛНУ ім. Івана Франка Зареєстрований: 21.10.06
Опубліковано 10-02-2010 20:23
Ситуація знайома і близька) Сам був призером обласних олімпіад, з інформатики в тому числі, будучи учнем сільської школи. Районка - перемагає той, хто напише більше коду на листочку, бо за комп'ютерами вона взагалі не проводилася. Обласна - це змагання між учасниками ЛФМЛ, хто яке призове місце займе
Про це справді можна багато чого ще написати, але основна проблема - це прірва між рівнями підготовки того же ЛФМЛ (ну ще можливо ЛАГ, якщо говорити про математику), і учасниками з районів.
Хоча все ж ситуація змінюється на краще, на мою думку. Ні, кваліфікованих вчителів у селах не збільшилося Причина проста - інтернет стає доступніший, як і комп'ютерна техніка загалом. Є інтернет - є доступ до матеріалів. Коли я ще вчився (я закінчив у 2006), то про інтернет мови і не йшло як у школі, так і вдома. Добре, що хоч пощастило якось здобути добитого комп'ютера, якого доводилося час від часу розбирати, бо його життя прямувало до свого логічного кінця
Одним словом, все стане колись краще Але якби не було - вчитися потрібно самому, адже ніхто тебе нічого толком не навчить, далеко не той ще рівень освіти в Україні. Good luck!
DixonD написав: Обласна - це змагання між учасниками ЛФМЛ, хто яке призове місце займе
Про це справді можна багато чого ще написати, але основна проблема - це прірва між рівнями підготовки того же ЛФМЛ (ну ще можливо ЛАГ, якщо говорити про математику), і учасниками з районів.
Давайте, всі, кому не лінь, піднімайте мені настрій і віру в свої сили перед областю
І так ніц не виходить, а тут ще такий оптимістичний пост
Я б сказав, що зараз, в деякій мірі, у жителів районів навіть є перевага. Навчальні навантаження менші, а тому часу на програмування більше. Я собі можу вільно дозволити 4-5 годин на день, а деколи й більше. Якщо в плані доступу до ресурсів Інтернет дещо вирівняв сили (Інтернет, Інтернет... якби не він, то я б досі думав, що я крутий програміст ), то тут виходить навіть перевага на боці районів. Якщо мене нічого не вчать в школі, то я трачу не школу менше часу. Ситуація та сама, що з олімпіадами була (описана в статті), якщо виграєш за рік 8-10 міських олімпіад, то просто нема часу на справжню підготовку. І на області береш пару втішних третіх дипломів, і ще радієш, що хоч таке дали.
От чому на Контестері впродовж року регулярно було 2-3 ЛФМЛівці, а на останній тиждень перед олімпіадою їхня кількість зросла в 2 чи більше рази? Та тому, що серед них є або такі, що так відвідують обласні, як я відвідував міські (математика, інформатика, фізика - стандартний набір, а в декого і ще є), або такі, що не особливо й займаються, і йдуть за тим самим "втішним третім дипломом", бо інформатика в них "по сумісництву, в вільний час".
"Нічого не вчать" деколи вилазить боком - якщо в мене підготовка з математики рівня "втішного диплома області", то я в програші відносно людей, котрі мають дипломи ВсеУкри.
Але прикол в тому, що в районах ніхто тими перевагами не користується, бо на всю область займається програмуванням певно менше учнів, ніж прийде на олімпіаду ліцеїстів.
От глобальна перевага ліцеїв в тому, що там "кращий матеріал", тобто ліцей ж не набирає випадкову сотню чи дві дітей за місцем проживання, а йде широкомасштабний відбір і т.д. То учні, які не будуть стадом сидіти й думати, як "стати крутим пацаном" або "як смахатись з того хареного уроку, який потрібний тільки ботанам"
Ну а говорити про підготовку за рахунок вчителя - це майже так само смішно, як говорити про оздоровлення від раку за рахунок зміни президента або про підняття вертикального стрибка до 100+ см за рахунок куплених в телемагазині "метелика" для пресу і двох поясів на батарейках для ніг
Одінь окуляри з фіолетовим шклом - так легше стіну пробивати чолом.
DixonD написав:
але основна проблема - це прірва між рівнями підготовки того же ЛФМЛ (ну ще можливо ЛАГ, якщо говорити про математику), і учасниками з районів.
Хоча все ж ситуація змінюється на краще, на мою думку. Ні, кваліфікованих вчителів у селах не збільшилося
Я б не сказав , що основна заслуга гарних вистпупів ліцеїстів є саме вчителі ,
наприклад по собі , в нас 2 уроки на тижденб , тобто дві години ,
причому одна лекці а друга практична , звідси висновок шо за компами часу багато не проведеш ,
друге , те шо вчиться в нас на нашому рівні , це просто основа, з еню далеко не зайде ,
основне - самопідготовка
0rbit написав:
Я б не сказав , що основна заслуга гарних вистпупів ліцеїстів є саме вчителі ,
наприклад по собі , в нас 2 уроки на тиждень , тобто дві години ,
причому одна лекці а друга практична , звідси висновок шо за компами часу багато не проведеш ,
друге , те шо вчиться в нас на нашому рівні , це просто основа, з еню далеко не зайде ,
основне - самопідготовка ;)
То правда... Особливо коли в 11 класі ми вчимо Exсel... Ось така система... Просто сила ліцею в колективі. От, наприклад, ми не просто перекидуємось задачами, а робимо їх аналіз. І, найголовніше, до олімпіади ми готуємось самостійно. Нам тільки дають вільне відвідування, а далі - твоя справа. Ну, звісно, вчитель дивиться, шоб ми фігньою не страдали, але більшість - самостійно. Листаємо літературу, сайти. А ше ми спілкуємось між собою. Де в школі збиреться хоча б 4 людей, які шарять в інформатиці?!...
CUPIDON написав: Де в школі збиреться хоча б 4 людей, які шарять в інформатиці?!...
Ось де, браття, наша сила!
Мені лишилось найти ще 3 і все буде нормально
Кількістю задавите...
CUPIDON написав:
Хоча вклад вчителів теж не слід недооцінювати!
Ти правий, але чомусь мені здається, що цей вклад вчителів - це як бонус, типу, якщо займаєшся - то користь є, а не займаєшся - то ніякі вчителі тобі не поможуть.
А може я просто з нормальними вчителями не стикався
Одінь окуляри з фіолетовим шклом - так легше стіну пробивати чолом.