Головна Обговорення Лінки Пошук Prykladna СС Прикладна _КОЛЕДЖ 28.03.2024 20:04:38 (EEST=GMT+2)
ACM -
Навігація -
Теми форуму +
Чи знали ви, що... ? (beta) -
Всього лише одна крапля нафти робить непридатним для пиття 25 літрів води.
Події
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Birthday(s):
AVATARAlex_neo
AVATARWinner
AVATARinvarian
AVATARsvadsak lol

Перегляд теми
ACM Контестер | TopCoder | Корисна інформація
Сторінка 3 з 3 < 1 2 3
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
webmaster
Головний Адміністратор

Аватар користувача

Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07
Опубліковано 08-08-2007 01:38
ibm написав:
Капець! В того oldbam'а такий поганий рейтинг!:o Звісно краще мого,:D але я - по-за коконкурсом...;)

На девелопменті/дизайнерстві рейтинг рахується зовсім інакше. Наскільки я розумію, то він рахується не від місця (як на алгоритмах) а від набраних процентів.
brus07 brus07 (Lviv NU) http://acm.lviv.ua Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
ibm
Користувач

Аватар користувача

Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07
Опубліковано 01-09-2007 18:30
Студія (Studio.TopCoder.com) --- відділ ТС, в якому проводяться креативні змагання --- з дизайну/розробок Вебу, іконок для прог (наприклад їхньї UML Tool), лого, футболок, дизайну всілякого роду приколів, тупу великих чеків (http://studio.topcoder.com/?module=DownloadSubmission&sbmid=5994), та навіть й, нехай, саундтреків :). Цікава штука ;).
http://software.topcoder.com/tcs?module=Static&d1=tour&d2=page8


Pascal not dead!
Змінив(ла) ibm, 01-09-2007 18:37
ibmua 353747640 ibm http://code.knopok.net/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
ibm
Користувач

Аватар користувача

Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07
Опубліковано 10-11-2007 21:59
finnaly :) Поставив KawigiEdit. Да! Суперська річ!...;):)


Pascal not dead!
ibmua 353747640 ibm http://code.knopok.net/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
ibm
Користувач

Аватар користувача

Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07
Опубліковано 16-11-2007 16:05
Ніхто не розкаже по-детальніше про те, як писати Марафони?


Pascal not dead!
ibmua 353747640 ibm http://code.knopok.net/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
ibm
Користувач

Аватар користувача

Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07
Опубліковано 21-11-2007 09:40
Pleeese:) Про visualizer...


Pascal not dead!
Змінив(ла) ibm, 21-11-2007 09:41
ibmua 353747640 ibm http://code.knopok.net/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
webmaster
Головний Адміністратор

Аватар користувача

Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07
Опубліковано 21-11-2007 10:44
Для прикладе берем Match25 "Area-filler".
Сама ідея марафону дечому подібна на звичайний СРМ. Там також потрібно реалізувати метод у класі (але можливо не один). Той метод буде декілька разів викликатися. Тестувальна система за допомогою методів у класі робить звязок із Вашою програмою. Наприклад у Area-filler для ініціалізації даних викликається метод init, а для кожного наступного кроку nextMove. І відповідно після певної кількості кроків, гра буде закінченою і визначиться скільки балів набрала Ваша програма. Потім ті балі співставляються із балами інших учасників і визначається скільки поінтів набрала ваша програма по всім тестам і далі відповідно місце у рейтингу.
Для тестування можна написати свій модуль, який сам запускає програму і визначає кількість балів. Також можна запускати на семплах у арені, там відразу виводиться кількість балів по кожному тесту і ще у семплам можна робити вивід на екран деяких даних (ДебагОутпут).
Але починаючи (здається) із ТССС07 зробили visualizer, який проганає програму на локальній машині і відразу малює результати на екран у гарному вигляді. Наприклад для Area-filler він малєю дошку, як вона заповнюється.
Для того щоб працював візуалайзер потрібно зробити ехе файл із певними особливостями, і вказати адрес до цього файла у відповідному полі у візуалайзері (SelectExecutable).
Звязок між програмою і візуалайзером відбувається через звичайну консоль. Відповідно програма має мати точку входу (main).

Тепер конкретно для прикладу на Area-filler.
Спочатку із консолі зчитується параметри для методу init(...), відповідно зчитавши ці параметри ми маємо самі викликати init. Потім у циклі ми кожен раз зчитуємо масив рядочків (поле), викликаємо метод NextMove із відповідним масивом, а результат виконання виводимо у консоль. Після закінчення гри, візуалайзер сам обрубає нашу програму.

Приклад мого майну:
  1. static void Main(string[] args)
  2. {
  3. int width = nextInt();
  4. int height = nextInt();
  5. int colors = nextI<u></u>nt();
  6. AreaFiller af = new AreaFiller();
  7. af.init(width,height,colors);
  8. string[] board = new string[height];
  9. while(true)
  10. {
  11. for (int i = 0; i <= height - 1; i++)
  12. board[i] = nextString();
  13. int[] move = af.nextMove(board);
  14. println(move[0]+" "+move[1]+" "+move[2]);
  15. }
  16. }



nextInt() і nextString() це відповідно зчитування із консолі одного інті і одної стрічки

Щоб запустити тест на візуалайзері потрібно натиснути кнопку Restart.

Також хочу відмітити, що даний візуалайзер кожен тест генерить рандомно, можливо на інших матчах буде поіншому
Змінив(ла) webmaster, 21-11-2007 10:48
brus07 brus07 (Lviv NU) http://acm.lviv.ua Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
ibm
Користувач

Аватар користувача

Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07
Опубліковано 21-11-2007 11:47
А ось мій варіант... Щоправда доводиться комментити клас (назву, паблік, дужки там всілякі. Тобто залишити самі функції...)... Але то нічого;)
  1. int main(int argc, char* argv[])
  2. {
  3.  
  4. int width=1,height=1,colors=2;
  5. scanf("%d",&width);
  6. scanf("%d",&height);
  7. scanf("%d",&colors);
  8. vector < string > b;
  9.  
  10. int i,j;
  11.  
  12. int p=0;
  13. init(width,height,colors);
  14.  
  15. for(i = 0; i < height;i++)
  16. {
  17. b.push_back("" ) ;
  18. }
  19.  
  20.  
  21. while(true)
  22. {
  23. p++;
  24. vector < int > move;
  25. for(i = 0; i < height;i++)
  26. {
  27. cin >> b[i];
  28. }
  29. move = nextMove(b ) ;
  30.  
  31. printf("%i %i %i&#92;n",move[0],move[1],move[2]);
  32. }
  33.  
  34.  
  35. return 0;
  36. }




Pascal not dead!
Змінив(ла) webmaster, 21-11-2007 12:21
ibmua 353747640 ibm http://code.knopok.net/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
cupidon4uk
Користувач

Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09
Опубліковано 13-06-2009 17:38
а для чого потрібні плагіни?
GoogleHireMe 557679737 mylyanyk.ivan [Lviv_NU] Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
Witaliy
Користувач

Повідомлень: 282
Зареєстрований: 09.02.08
Опубліковано 13-06-2009 17:58
Щоб полегшити життя ;)
Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
webmaster
Головний Адміністратор

Аватар користувача

Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07
Опубліковано 13-06-2009 21:32
CUPIDON написав:
а для чого потрібні плагіни?

Взагальному це плагіни для едітора сорс коду в арені.
Тобто за звичайних умов, ви маєте писати код в арені, або вставляти вже написаний код у той едітор. Але той едітор крім звичайного написання тексту нічого не вміє.

А от едітори додають додаткові можливості.
Наприклад: відразу видно скільки дадуть балів якщо тепер засабмітити, автоматичне генерування тестів із прикладів, локальна компіляція, привязка до певного файла (тобто можна кодити у свому компіляторі і відразу сабмітити без вставки і вирізання лишнього коду) і ще декілька можливостей.

Бажано один раз попробувати ніж 100 разів...

Успіху
brus07 brus07 (Lviv NU) http://acm.lviv.ua Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
Witaliy
Користувач

Повідомлень: 282
Зареєстрований: 09.02.08
Опубліковано 08-07-2009 20:17
В мене питання, чи дають на Топкодері гроші за SRM і яке для цього потрібно мати місце? (і скільки ;))
Спасибі.
Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
Ostap
Модератор

Повідомлень: 426
Звідки: ЛНУ, Прикладна, ПМІ-81
Зареєстрований: 03.03.06
Опубліковано 09-07-2009 11:44
Ні, зараз грошей за перемоги в SRM вже не дають. Ті часи коли це робили вже залишилися в історії. Можливо, колись знову почнуть давати призові в SRM-ах, але я в цьому сумніваюся.


Не помиляється той, хто нічого не робить!
Ostap 200-738-699 Ostap Korkuna (Lviv NU) Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
DixonD
Користувач

Повідомлень: 167
Звідки: ЛНУ ім. Івана Франка
Зареєстрований: 21.10.06
Опубліковано 10-07-2009 12:01
Криза не криза, але ТопКодер вже менш витрачається на речі, які можуть не дати явного прибутку та й взагалі менше витрачаються. Наскільки я знаю за останні два-три роки ціни на компоненти в девелопменті/дизайні зменшились десь в два рази. На рахунок того, то там побутує думка, яка вже не раз звучала, що якшо за ті гроші хтось все-таки пише проекти то чому б і ні?:)
DixonD 427265719 dixond[злий_пес]acm[на]lviv[на]ua DixonD (Lviv NU) http://dixond.blogspot.com/ Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
cupidon4uk
Користувач

Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09
Опубліковано 23-08-2009 15:43
webmaster написав:
Взагальному це плагіни для едітора сорс коду в арені.
Тобто за звичайних умов, ви маєте писати код в арені, або вставляти вже написаний код у той едітор. Але той едітор крім звичайного написання тексту нічого не вміє.

А от едітори додають додаткові можливості.
Наприклад: відразу видно скільки дадуть балів якщо тепер засабмітити, автоматичне генерування тестів із прикладів, локальна компіляція, привязка до певного файла (тобто можна кодити у свому компіляторі і відразу сабмітити без вставки і вирізання лишнього коду) і ще декілька можливостей.
Бажано один раз попробувати ніж 100 разів...
Успіху

Ну от, а шо це за плагін такий(яка назва)?
GoogleHireMe 557679737 mylyanyk.ivan [Lviv_NU] Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
Ostap
Модератор

Повідомлень: 426
Звідки: ЛНУ, Прикладна, ПМІ-81
Зареєстрований: 03.03.06
Опубліковано 23-08-2009 19:41
KawigiEdit


Не помиляється той, хто нічого не робить!
Ostap 200-738-699 Ostap Korkuna (Lviv NU) Надіслати приватне повідомлення
Автор RE: Правила на TopCoder (FAQ)
cupidon4uk
Користувач

Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09
Опубліковано 23-08-2009 22:12
Спссибі! Поставив. Спробував.. Круто, але у мене чогось не паше 'compile and run all test cases locally'.. Поможіть!
І ще, шо такае ExampleBuilder?
GoogleHireMe 557679737 mylyanyk.ivan [Lviv_NU] Надіслати приватне повідомлення
Сторінка 3 з 3 < 1 2 3
Перейти на форум:
Голосування
Що Ви б хотіли отримати в якості подарунку на змаганні з програмування?

Медалі

настільні ігри

торт

клавіатура, навушники, флешки і т.д.

квитки в кіно

квитки в аквапарк

квитки на пейнтбол

книги

футболки з логотипом змагання

Для участі в голосуваннях Ви повинні залогуватись.
Міні-чат +
Зараз на сайті -
Гостей: 2
На сайті немає зареєстрованних користувачів

Користувачів: 5,089
новачок: redvelvet
Powered by PHP-Fusion © 2003-2006
LNU ACMania © 2004-2011 e-mail: webmaster@acm.lviv.ua
23,443,569 унікальних відвідувачів
Our projects: ACM Contester, _College.
  пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Orphus     bigmir)net TOP 100