Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 08-08-2007 01:38 |
|
|
ibm написав:
Капець! В того oldbam'а такий поганий рейтинг! Звісно краще мого, але я - по-за коконкурсом...
На девелопменті/дизайнерстві рейтинг рахується зовсім інакше. Наскільки я розумію, то він рахується не від місця (як на алгоритмах) а від набраних процентів. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 01-09-2007 18:30 |
|
|
Студія (Studio.TopCoder.com) --- відділ ТС, в якому проводяться креативні змагання --- з дизайну/розробок Вебу, іконок для прог (наприклад їхньї UML Tool), лого, футболок, дизайну всілякого роду приколів, тупу великих чеків (http://studio.topcoder.com/?module=DownloadSubmission&sbmid=5994), та навіть й, нехай, саундтреків . Цікава штука .
http://software.topcoder.com/tcs?module=Static&d1=tour&d2=page8
Pascal not dead!
Змінив(ла) ibm, 01-09-2007 18:37 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 10-11-2007 21:59 |
|
|
finnaly Поставив KawigiEdit. Да! Суперська річ!...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 16-11-2007 16:05 |
|
|
Ніхто не розкаже по-детальніше про те, як писати Марафони?
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 21-11-2007 09:40 |
|
|
Pleeese Про visualizer...
Pascal not dead!
Змінив(ла) ibm, 21-11-2007 09:41 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 21-11-2007 10:44 |
|
|
Для прикладе берем Match25 "Area-filler".
Сама ідея марафону дечому подібна на звичайний СРМ. Там також потрібно реалізувати метод у класі (але можливо не один). Той метод буде декілька разів викликатися. Тестувальна система за допомогою методів у класі робить звязок із Вашою програмою. Наприклад у Area-filler для ініціалізації даних викликається метод init, а для кожного наступного кроку nextMove. І відповідно після певної кількості кроків, гра буде закінченою і визначиться скільки балів набрала Ваша програма. Потім ті балі співставляються із балами інших учасників і визначається скільки поінтів набрала ваша програма по всім тестам і далі відповідно місце у рейтингу.
Для тестування можна написати свій модуль, який сам запускає програму і визначає кількість балів. Також можна запускати на семплах у арені, там відразу виводиться кількість балів по кожному тесту і ще у семплам можна робити вивід на екран деяких даних (ДебагОутпут).
Але починаючи (здається) із ТССС07 зробили visualizer, який проганає програму на локальній машині і відразу малює результати на екран у гарному вигляді. Наприклад для Area-filler він малєю дошку, як вона заповнюється.
Для того щоб працював візуалайзер потрібно зробити ехе файл із певними особливостями, і вказати адрес до цього файла у відповідному полі у візуалайзері (SelectExecutable).
Звязок між програмою і візуалайзером відбувається через звичайну консоль. Відповідно програма має мати точку входу (main).
Тепер конкретно для прикладу на Area-filler.
Спочатку із консолі зчитується параметри для методу init(...), відповідно зчитавши ці параметри ми маємо самі викликати init. Потім у циклі ми кожен раз зчитуємо масив рядочків (поле), викликаємо метод NextMove із відповідним масивом, а результат виконання виводимо у консоль. Після закінчення гри, візуалайзер сам обрубає нашу програму.
Приклад мого майну:
static void Main(string[] args) { int width = nextInt(); int height = nextInt(); int colors = nextI<u></u>nt(); AreaFiller af = new AreaFiller(); af.init(width,height,colors); string[] board = new string[height]; while(true) { for (int i = 0; i <= height - 1; i++) board[i] = nextString(); int[] move = af.nextMove(board); println(move[0]+" "+move[1]+" "+move[2]); } }
nextInt() і nextString() це відповідно зчитування із консолі одного інті і одної стрічки
Щоб запустити тест на візуалайзері потрібно натиснути кнопку Restart.
Також хочу відмітити, що даний візуалайзер кожен тест генерить рандомно, можливо на інших матчах буде поіншому
Змінив(ла) webmaster, 21-11-2007 10:48 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 21-11-2007 11:47 |
|
|
А ось мій варіант... Щоправда доводиться комментити клас (назву, паблік, дужки там всілякі. Тобто залишити самі функції...)... Але то нічого
int main(int argc, char* argv[]) { int width=1,height=1,colors=2; scanf("%d",&width); scanf("%d",&height); scanf("%d",&colors); vector < string > b; int i,j; int p=0; init(width,height,colors); for(i = 0; i < height;i++) { b.push_back("" ) ; } while(true) { p++; vector < int > move; for(i = 0; i < height;i++) { cin >> b[i]; } move = nextMove(b ) ; printf("%i %i %i\n",move [0],move [1],move [2]); } return 0; }
Pascal not dead!
Змінив(ла) webmaster, 21-11-2007 12:21 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
cupidon4uk
Користувач
Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09 |
Опубліковано 13-06-2009 17:38 |
|
|
а для чого потрібні плагіни? |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Witaliy
Користувач
Повідомлень: 282
Зареєстрований: 09.02.08 |
Опубліковано 13-06-2009 17:58 |
|
|
Щоб полегшити життя |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 13-06-2009 21:32 |
|
|
CUPIDON написав:
а для чого потрібні плагіни?
Взагальному це плагіни для едітора сорс коду в арені.
Тобто за звичайних умов, ви маєте писати код в арені, або вставляти вже написаний код у той едітор. Але той едітор крім звичайного написання тексту нічого не вміє.
А от едітори додають додаткові можливості.
Наприклад: відразу видно скільки дадуть балів якщо тепер засабмітити, автоматичне генерування тестів із прикладів, локальна компіляція, привязка до певного файла (тобто можна кодити у свому компіляторі і відразу сабмітити без вставки і вирізання лишнього коду) і ще декілька можливостей.
Бажано один раз попробувати ніж 100 разів...
Успіху |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Witaliy
Користувач
Повідомлень: 282
Зареєстрований: 09.02.08 |
Опубліковано 08-07-2009 20:17 |
|
|
В мене питання, чи дають на Топкодері гроші за SRM і яке для цього потрібно мати місце? (і скільки )
Спасибі. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Ostap
Модератор
Повідомлень: 426
Звідки: ЛНУ, Прикладна, ПМІ-81
Зареєстрований: 03.03.06 |
Опубліковано 09-07-2009 11:44 |
|
|
Ні, зараз грошей за перемоги в SRM вже не дають. Ті часи коли це робили вже залишилися в історії. Можливо, колись знову почнуть давати призові в SRM-ах, але я в цьому сумніваюся.
Не помиляється той, хто нічого не робить! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
DixonD
Користувач
Повідомлень: 167
Звідки: ЛНУ ім. Івана Франка
Зареєстрований: 21.10.06 |
Опубліковано 10-07-2009 12:01 |
|
|
Криза не криза, але ТопКодер вже менш витрачається на речі, які можуть не дати явного прибутку та й взагалі менше витрачаються. Наскільки я знаю за останні два-три роки ціни на компоненти в девелопменті/дизайні зменшились десь в два рази. На рахунок того, то там побутує думка, яка вже не раз звучала, що якшо за ті гроші хтось все-таки пише проекти то чому б і ні? |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
cupidon4uk
Користувач
Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09 |
Опубліковано 23-08-2009 15:43 |
|
|
webmaster написав:
Взагальному це плагіни для едітора сорс коду в арені.
Тобто за звичайних умов, ви маєте писати код в арені, або вставляти вже написаний код у той едітор. Але той едітор крім звичайного написання тексту нічого не вміє.
А от едітори додають додаткові можливості.
Наприклад: відразу видно скільки дадуть балів якщо тепер засабмітити, автоматичне генерування тестів із прикладів, локальна компіляція, привязка до певного файла (тобто можна кодити у свому компіляторі і відразу сабмітити без вставки і вирізання лишнього коду) і ще декілька можливостей.
Бажано один раз попробувати ніж 100 разів...
Успіху
Ну от, а шо це за плагін такий(яка назва)? |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Ostap
Модератор
Повідомлень: 426
Звідки: ЛНУ, Прикладна, ПМІ-81
Зареєстрований: 03.03.06 |
Опубліковано 23-08-2009 19:41 |
|
|
KawigiEdit
Не помиляється той, хто нічого не робить! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
cupidon4uk
Користувач
Повідомлень: 393
Звідки: LNU
Зареєстрований: 02.01.09 |
Опубліковано 23-08-2009 22:12 |
|
|
Спссибі! Поставив. Спробував.. Круто, але у мене чогось не паше 'compile and run all test cases locally'.. Поможіть!
І ще, шо такае ExampleBuilder? |
|