Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 12-07-2007 23:01 |
|
|
Ще підказка для новачків: препишіть собі всі #include'и і т. д. кудись наперед, буде, як бібліотека - просто копіюйте перед тим, де пишите тіло проги. Ато їх там ліньки згадувати...
#include<iostream>
#include<numeric>
#include<sstream>
#include<cstdio>
#include<cstdlib>
#include<cmath>
#include<memory>
#include<string>
#include<vector>
#include<cctype>
#include<list>
#include<queue>
#include<deque>
#include<stack>
#include<map>
#include<set>
#include<algorithm>
using namespace std;
--- передер з Васильових сорсів
В неті знайшов (самому влом на С++ таке писати...):
int GCD(int a, int b )
{
while( 1 )
{
a = a % b;
if( a == 0 )
return b;
b = b % a;
if( b == 0 )
return a;
}
}
Pascal not dead!
Змінив(ла) ibm, 12-10-2007 22:50 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 12-07-2007 23:48 |
|
|
Основне правило TopCoder'а: не оптимізуйте! Якщо TopCoder полюбляє Java - ваші оптимізації, наприклад змінні в яких ви закидаєте розміри векторів, тощо, щоб не обраховувати по 2-3--10000 разів - просто непотріб! Ресурсів хватить, то вам не АСМ, а код засмітити, так що ви не впізнаєте ту змінну після хвилини з часу її оголошення, можна! Найкраще - коли ви зразу бачите що ця змінна виражає(звісно, якщо вираз не на рядок ).
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 12-07-2007 23:50 |
|
|
ibm написав:
Yes, sir То що щодо плагінів? Закиньте плз. лінк на хелп з плагінів.(якщо влом самим розказувати)
Torax у цій гілці дуже гарно описав весь процес настройкі плагінів.
П.С. Силка на скачевання різних плагінів http://www.topcoder.com/tc?module=Static&d1=applet&d2=plugins. Вона знаходиться у низу сторінки http://topcoder.com/tc |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 13-07-2007 18:52 |
|
|
Та я то знаю, але в мене, наприклад, так настроїти не канає...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 13-07-2007 21:07 |
|
|
ibm написав:
Та я то знаю, але в мене, наприклад, так настроїти не канає...
Створив відповідну гілку, для обговорення плагінів.
http://acm.lviv.ua/fusion/forum/viewthread.php?forum_id=91&thread_id=62 |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 15-07-2007 21:30 |
|
|
Перед тим, як читати умову виберіть мову, на якій програмуватимете (права верхня панелька). Прикол в тому, що для різних мов задаються різні параметри.
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Mace Windu
Користувач
Повідомлень: 141
Звідки: НУ "ЛП"
Зареєстрований: 13.04.06 |
Опубліковано 15-07-2007 22:34 |
|
|
Параметри по суті однакові. Різниця лише у назвах. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 16-07-2007 12:14 |
|
|
I think you've ment that it's in TYPEs, cuz it's surely not in NAMEs... But yep anyway, and this can really cause the hell lot of confusions, as it did with me. By the way: anybody knows how to "change" one's primary language on [TC]?
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Mace Windu
Користувач
Повідомлень: 141
Звідки: НУ "ЛП"
Зареєстрований: 13.04.06 |
Опубліковано 16-07-2007 17:38 |
|
|
Заходиш в Update My Profile і шукаєш там. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 16-07-2007 21:05 |
|
|
Mace Windu написав:
Заходиш в Update My Profile і шукаєш там.
Ja pro take dumav, ale navit' za 10 raz ne znajshov tam takogo...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Torax
Користувач
Повідомлень: 75
Звідки: ЛНУ
Зареєстрований: 03.03.06 |
Опубліковано 17-07-2007 00:17 |
|
|
ех... ibm, ти не ображайся, але ти не міг би спочатку сам щось пошукати, а потім казати що того там нема?... і собі час зекономиш, і іншим буде легше...
запускаєш арену, далі йдеш Options->Setup User Preferences->Editors->Default Language. Там і вибираєш. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 17-07-2007 10:49 |
|
|
Дякую, знайшов. То все-таки в Update My Profile його небуло...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 21-07-2007 18:28 |
|
|
http://www.topcoder.com/tc?module=Static&d1=help&d2=ratedEvent#codeobfuscation Нагружають на закручені коди, тіпа Васильового. Їм бачу теж таке недовподоби...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Oracle
Користувач
Повідомлень: 75
Звідки: LNU FAMI-13
Зареєстрований: 20.02.07 |
Опубліковано 27-07-2007 11:41 |
|
|
Для всіх від ibm:
В тебе є варіант: змагатись в SRM i TCHS, або тільки в SRM. Ну ще - "шлях Нео" є --- можеш брати участь й в Марафонах й розробках, тощо.
SRM - Single Round Match - задачі не найскладніші, хоча досить, таки, складнуваті бувають. Харено, що дається мало часу.
TCHS - Top Coder High School SRM - задачі легші з розрахунком для школярів. Схема така ж. Потрібно бути, походу, в 9-11 класі. Для того треба зареєструватись. УВАГА! Коли тебе при реєстрації спитає мол: "will you be pursing secondary school education..." - тисни Yes, sir. Я загнався, того мене нагрузили, щоб я їм написав листа від school staff на англійській. Ага, щяс, розігнались
Marathon - походу здається сис. така: ти робиш прогу, яка має виводити близький до правильного, результат. Короче сам дивись: http://www.topcoder.com/tc?module=MatchDetails&rd=10859 походу тут ти придумуєш шлях, вони підраховують скільки ти зібрав мінералів і виграє той, хто збере найбільше. Дивись на можливості: 30 sec. 1024 meg. з цим тре рахуватись...
Design & Develompment й інші - пишеш проги на Java й .Net. Є ще варіант тестити їх... Про то ненайбільше знаю...
Схема любого SRM: заходиш в "Арену". Реєструєшся ще перед змаганням (звичайно, якщо ти на трейнінг - реєструватись не треба). Колаи починається контест - заходиш в нього (там побачиш). Зпочатку відводиться, наскільки пам'ятаю, в районі години для програмування. За цей час ти вибираєш собі задачки й розв'язуєш їх. Для того, щоб розв'язати задачку треба написати Клас з Функцією в ньому. З цим раджу розібратись самому в тренінг-зоні (там зібрані усі умови з усіх бувалих змагань. Сам побачиш). Коли зробив задачу, зкомпілив, протестував й все ок - тиснеш Submit. Радже впевнитись, що задача павильна, бо коли дрегий раз Submitиш - знімається 10% балів.
Бали залеать від самої задачі (на ній вказано максимум) і від того, за скільки часу ти засабмітив й як (Ну, це в крайніх випадках. Почитай на форумі + я вже писав про повторний сабміт) ти написав р-к.
Потім наступає, десь так, 5 хвилинна пауза.
Після цього наступає Челендж Фаза, підчас якої, народ придумує, якими тестами заламати чий-небудь р-зок (сорси вже відкриті).
Останніми йдуть сис. тести.
Здається все... хоча може щось забув...
|
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 29-07-2007 00:46 |
|
|
Гарний короткий опис всього ТопКодера
Тільки там один загонистий момент із SRM - реєстрація припиняється за 5 хв до початку самого змагання. І якщо Ви не встигли, то можете навіть адмінів не просити, бо за всю історію, ще нікому не зробили винятку.
Design & Develompment
Design - дяють спицифікацію проекта і потрібно розробити дизайн класів (переважно десь так класів на 3-7). Звісно за повторне використання коду (тобто вже готових ТС компонент, ті що були на попередніх змаганнях) дають додаткові плюси. І ще один момент: на ТСО07 3-є місце зайняв наш земляк із Ужгорода (oldbam).
Develompment. Після того як проект пройшов фазу дизайну, то його починають розробляти. Перевежна учасник отримує скелет всіх класів із заглушками методів і йому потрібно тільки повписувати тіла методів, звісно можна і створювати нові класи і нові методи. На цьому етапі потрібно вже написати спеціальні юніттести, що тестують код. Переважно кількість рядків у юніттестах виходить більше ніж у самого проекта.
Marathon - дещо подібне на змагання, яке було на DeCoded'і, 24h. Не потрібно знайти ідеальний розв, потрібно тільки бути кращим за інших. |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Torax
Користувач
Повідомлень: 75
Звідки: ЛНУ
Зареєстрований: 03.03.06 |
Опубліковано 29-07-2007 19:28 |
|
|
один найбільший мінус в девелопменті - там просто ДОФІГА коментарів треба писати... мене це і зупиняє... ну і тести, то теж напряжна річ ) |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
webmaster
Головний Адміністратор
Повідомлень: 1135
Зареєстрований: 17.03.07 |
Опубліковано 29-07-2007 22:34 |
|
|
Torax написав:
один найбільший мінус в девелопменті - там просто ДОФІГА коментарів треба писати... мене це і зупиняє... ну і тести, то теж напряжна річ )
Ти напевно не повністю розібрався із тим.
Там також коментарі мусять писати і дизайнери, а ти (як девелопер) вже відповідно дістаєш всі дизайнерські штучки, тобто основні коментарі вже написані. Тобі лишається тільки писати коментарі до тих методів, що ти сам створюєш. А ті методи переважно стратегічного значення не мають, тому проходить і таке: "повертає кількість елементів у масиві" (або щось подібне).
І з тестами можна також халтурити. У тестах головне, щоб були викликані всі методи, що є. Також головне, щоб тести були так реалізовані, щоб покривався весь код (тобто хоч раз була виконана кожна стрічка коду). Але вже із коментарями тестів запара, там їх потрібно писати самому. (а коментарі у тестах великого впливу на загальні бали не мають).
Тобто ситуація не дуже страшна.
Але, як казав призер TCO07 по дизайні: "на одне завдання трачу, десь 3-4 дні". (с) oldbam |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 30-07-2007 12:04 |
|
|
Капець! В того oldbam'а такий поганий рейтинг! Звісно краще мого, але я - по-за коконкурсом...
Pascal not dead! |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
Torax
Користувач
Повідомлень: 75
Звідки: ЛНУ
Зареєстрований: 03.03.06 |
Опубліковано 30-07-2007 16:53 |
|
|
ну взагалі-то там в туторіалах написано, що бажано коментарі дизайнерів переписати нормально, бо дизайнери коментарями дають вказівки нам, девелоперам, а ми маємо давати коментарі для кінцевих користувачів-програмерів, які будуть викликати ті методи в своїх проектах...
Звісна річ, можна і халявити, але тоді і нічого не можна виграти, а який прикол в девелопменті просто так щось писати? девелопмент - це вже заробляння грошей, а не боротьба за повагу і рейтинг, як у випадку Algorithm contests |
|
Автор |
RE: Правила на TopCoder (FAQ) |
ibm
Користувач
Повідомлень: 422
Звідки: LPML
Зареєстрований: 21.02.07 |
Опубліковано 07-08-2007 13:45 |
|
|
Соррі, якщо я писав протилежне, але в Practice Room'і є системні тести... Practice Options --> Run System tests...
Pascal not dead! |
|